Lyckan kommer och lyckan går

Underbar morgon! Vaknade upp till en katt som låg och drog sig i sängen och ett solsken som lätt och varmt smekte mitt ansikte. Det kändes som om det skulle bli en underbar dag, tills jag öppnade käften... Där fanns ingen röst, låter som en pojke som just kommit i målbrottet fast ännu värre! Undrar om min hals någonsin kommer att bli okej?

Jag orkar inte sitta hemma och glo från den ena dumburken till den andra. Vill iväg och jobba så jag vet att det kommer in pengar, hade underlättat om jag hade ett annat jobb. Där jag inte är beroende av min röst. Hoppas innerligt att en underbar människa ringer mig idag och ger mig goda nyheter. Snälla, låt lyckan ha vänts till mig!

Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0