Livet leker när man är med i leken

Jag lever efter ett motto: Det löser sig! Och självklart gör det alltid det :)
Jag har haft stor panikångest för katten under påskveckan, men äntligen ställer underbara Sofia upp och tar hand om honom. Du är guld värd flera ggr om!! Så man kan säga att det löste sig, nu är jag inte orolig längre över att jag inte ska få min egna lgh, ett nytt jobb eller något annat. Det löser sig helt enkelt ^^

Annars känner jag bara att livet leker idag. En helt undebar morgon, har sovit som en stock och känner ingen stress nu på morgonen. Men det bästa med allt är att jag ska iväg och jobba. Äntligen! Får se om halsen håller hela dagen, det hoppas jag, peppar peppar..

Krams på du älskade människa som kan ta hand om mitt lilla barn

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

du kan ju höra av dig! :)

2011-04-14 @ 21:49:42
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så lite så! =) Man må ju ställa upp, man får alltid igen det på något sätt =)

2011-04-15 @ 21:32:38
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0