Ibland vänder saker och ting

Jag är botad! Eller vet inte om det var något jag egentligen inte tålde. Kan iaf äta laktos igen, gjorde ett move igår när jag handla att köpa en liter vanlig mjölk och klunka mer eller mindre i mig hela, inte så gott, men var tvungen att kolla. Och ja måste säga att jag märkte inget, det hände inget. Äntligen kan jag börja handla mat som jag har råd med!
Men om det nu inte var laktosintolerant, vad var det då? Eller kan man vara intolerat bara för en kort period?
Är väl helt enkelt bara känslig.

No more!


Förutom det så synda jag igår, köpte godis. Det bara blev så. När man placerat allt man ska ha i korgen och beger sig mot kassan så passerar man dessa onskefulla hyllor! Det är inte mitt fel..

Imorn blir det iaf jobb och tydligen blir det bowling direkt efter! Jag som hade tänkt fixa till mig lite grann innan, men icket, dom får ta mig som jag är resten av dagen/kvällen. Får iaf en gratis kväll med bowling och mat + alkohol! Vi älskar när det är gratis ;)

Krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: frida

jaa man kan ha en sk. sekundär laktosintolerans. typ om man har haft infektion i tarm och/eller mage. man kan oxå få en sekundär laktosintolerans om man är gluten allergiker och på så sätt retar upp tarmfloran. shit jag tror att jag åt minstånde har lärt mig nånting de senaste året :)

2011-04-07 @ 22:00:03
URL: http://fridahalvarson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Heej



Fin blogg , följa varandra på bloglovin??

2011-04-08 @ 09:26:04
URL: http://minitjej.blogg.se/
Postat av: frida

jaa eller hur.. för någon dag sen var det 6 pers som hade kikar in.. VARFÖR undrar jag då. den har varit inaktiv i typ ett år men men :)

2011-04-08 @ 18:42:02
URL: http://fridahalvarson.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0