Gratis är alltid gott!

Alla gillar när man får saker gratis, jag älskar gratis grejer! Fick mig en klippning idag och det satt inte helt fel. Tydligen behövdes mitt hår räddas för den som klippte mig senaste hade tydligen misshandlat mitt hår, som salongsägarn sa: personen måste ha vart mongo ;) Haha! Kul kille det där.

Det är tur man ställer upp för andra och tack Cillan för att du hjälpte mig! Du vet vars ja bor nästa gång du behöver någon frivillig ;)

Nu ska jag iväg och handla upp dom sista besparingarna jag har, man måste ju äta(?) Så en tripp till Copp får det bli, hade tydligen billig korv där. Och det sitter ju inte fel ones in a while! (ni får tolka hur ni vill)
Är på ett så sjukt bra humör idag! Lycklig helt enkelt, om man bortser från myrorna som invarderar min lgh.

Krams på de hjälpsamma

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0