För vissa blir livet helt enkelt kort, det blir ju vad man gör det till

I'm moving home
And I'm gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone
I can be who I wanna be
And start living my life for me
I believe it finally
I'm moving home


Blev väckt strax före nio i morse av en trevlig kvinna som ville komma förbi och utrota mina oinbjudna gäster. Tack! Hon säger att hon kommer förbi om tio minuter, jag avråder henne det och ber henne komma förbi om minst 30. Ville bara vara hygglig och inte låta henne se mig nyvaken och oklädd ^^

Nu är iaf dosorna utsatta och myror dör en efter en. Vandrat en hel dag på stan, har haft ett trevligt fikat med Maria och satt sprätt på mina sista besparingar. Jag har packat mina grejer, de mesta iaf, och inväntar morgondagen. Nu kör vi!

Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0