Det krävs bevis för att kunna bevisa något

Har lyckats jobba en hel dag och jag är nöjd, kanske håller på att bli frisk trots allt.

Duschade min lilla katt idag för pälsen var statisk och skitig (enligt mig) och tog mig då ann honom och duchen i samma mening och det är ingen lek vill jag lova. Döv blir man nästan också. Men iaf så överlevde jag duschen (även han) och kunde skura golvet och sätta mig till ro tills jag upptäcker att han fortfarande hade kvar shampoo i håret... ja det var bara att kasta in han i duschen igen..

Men den bästa nyheten jag hört idag var iaf från provsvaren som kommit, jag är inte allergisk mot min lille grabb! :D Känn på den du mor ;)
Så alltså är det något helt annat som är i görningen och spökar. Få se om jag får nå svar på måndag, eller får göra några tester åtminstone.

Krams på min lille man

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0