Det är när vi är ensamma som vi börjar fundera över det vi gör

I heard that you're settled down,
That you found a girl and you're married now,
I heard that your dreams came true,
Guess she gave you things I didn't give to you

Nevermind, I'll find someone like you,
I wish nothing but the best for you, too,
Don't forget me, I beg,
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead,"
Det är farligt att städa. Jag hamnar i mina egna tankar och att jag ska vara själv med mina egna tankar är som att sätta igång en evighetsmaskin. Jag har hoppat fram och tillbaka i samma tankar i ungefär ett halvår nu, tankar som aldrig blir klara i mitt huvud. Det dyker bara upp fler frågor, mer känslor. Men det värsta är att jag vet att det jag tänker på sårar mig och gör mig illa, ändå överväger jag tanken om och om igen. I need someone to slap me in the face!

Nevermind, I'll find someone better than you!!

Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0