Sikta högt, förvänta lågt

Alla har vi ju våra mål i livet. En del sattsar stenhårt i att komma sig ända fram, medan andra hoppas att saker och ting sker av sig själv. Jag har många mål jag vill hinna med i livet, jag har stora krav på mig själv och jag vill lyckas bättre än alla andra. Men trots det så förväntar jag mig inget, i vanliga fall förväntar jag mig det värsta för att inte bli besviken. För om det blir bättre än värst så kan man ju vara stolt att det inte gick åt skogen helt å hållet ^^
Man ska helt enkelt inte ha för höga krav på sig själv och andra. Bara man har försökt så är man en vinnare i mina ögon!

Därför har ja lite ångest angående vissa saker, om jag inte gör det så kommer jag säkert att ångra det. Men tänk om det blir mycket bättre om jag låter bli? Man ska egentligen inte tänka så, men tänk om? ^^ Iaf så är det långt borta och jag hinner nog med andra saker under tiden!

puss o kram på framgång

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0