Man ska vara tacksam för de små sakerna, ibland är det bara dom som räknas

Ibland uppskattar man inte dom mindre sakerna i världen. Tex så vaknar jag upp till detta varje dag och ser det varje kväll innan jag lägger mig, vad finns där inte att gilla?
Känner bara hur mysig vintern är, att vara ute och gå en sen vinterkväll och bara andas in den kalla luften. Man får som en kick. Vi tackar norrland för dess årstider!
Vad vore livet utan denna sköna vinter?

Dessvärre känner jag att jag inte vill ut och gå, eller jag vill, men kan inte. Hostan blir värre. Men får väl hoppas de går över snart, proppar mig full med vitaminer och hoppas på det bästa!

puss o kram på vårt vackra norrland

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

vi gillar vintern!!

2010-11-30 @ 09:59:47
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0