Att skjuta upp saker slutar bara i att du har ett berg att bestiga

Idag är en såndär dag som man sparat allt till, idag ska man helt enkelt göra allt. Blir först ett besök på sjukan, efter de skriva in sig på AF här ist för i Kalix och sedan tragiskt nog in på soc för att se om dom kan hjälpa mig med en lägenhet. Jag blir tokig snart! Min lilla gubben blir tokig snart :)
Genom att han är instängd i ett liten rum så är energin mer än överladdad och med det så får jag inte sova ordentligt, nog därför jag är så trött om mornarna? ^^ Iaf, blir väl väckt mer eller mindre var och varannan timme. Men tur han är mysig de gånger han sover ^^

Det var en massa samtal som skulle göras idag, men det får jag ta reda på sen när jag är tillbaka från samhället.
puss o kram

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0