Varför undvika det man är bra på?

Jag är nog en pysslig person. Jag gjorde julkort med Susanne till jul (såklart) och sen nu har jag börjat "syjuntan", blir nog bara jag ett tag nu framöver tror ja ^^ Men iaf, har börjat om med stickningen och det är såå roligt! Sedan har jag sedan en tid tillbaka börjat lägga mitt 5000 bitars pussel, tro ja börja typ i samma veva som när jag flytta hem igen.
Just det här med att pilla med småsaker, pyssla i all ära är faktiskt riktigt kul. Det blir nog julkort varje år i resten av mitt liv! Det blir mer personligt. Sedan tror jag att jag ska utveckla mitt stickande och sen lära mig att virka igen. När jag får mitt eget place ska jag göra i ordning min lilla syhöra för min symaskin. Jag kommer att bo i ett hav av tyger och nystan ^^ Vilket paradis!

Det är en rofylld hobby, man blir lugn och jag känner att jag är duktig i något ^^ Ja, jag tror inte jag fyller 20 snart. Jag går direkt till pensionen och sitter med min stickning i gungstolen.

Krams på er alla

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: denise

oj? jag ska då inte behöva betala förrän i juni, då kom första räkningen :)

2010-12-31 @ 11:31:43
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0