Varför leva smått när man kan leva fullt ut!

Bara för att jag kan och vill så lägger jag upp en bild där jag bär så lite sminka man bara kan, alltså inget! Det är mer för min egen skull, bygga upp mitt självförtroende. Jag har inte gått utan smink bland folk så länge jag kan minnas och det är mest för att jag mår väldigt dåligt om jag gör det. Det känns som om alla ser alla skavanker, ser hur ful man egentligen är. Ja, smink kan dölja mycket. Det är så mycket ofixar som det kan bli. Inge smink, bara tvärt satt upp håret, inte gjort nå åt ögonbrynen och bär nå mysplagg ^^
Men jag tänker göra det försiktigt, därför blir det en blyg bild ^^ Tänkte först svartvitt men what the hell, vi kör fullt ut!

Huvva, jag lär säkert ångra det senare !

puss o kram på dom med överseénde









Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

miriam, du är vacker utan smink! :) <3

2010-12-03 @ 11:54:42
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0