Varför gå andras vägar när man kan göra egna? :)

Varför kan inte folk svara i sin telefon, varför har dom en om de inte ens har tänkt svara eller ringa upp med den?
Min vervösa tillvaro blir bara värre och jag känner att man kanske skulle ta sig en sväng dit ist så man får träffa personen i egen hög person :) Det kanske är så att han inte vet hur telefonen fungerar? vi får se hur det blir med de :)

Ikväll blire myys på hög nivå! Fika (as usually) och tvtittande med pojkarna och susanne :) Får se om jag hinner baka en plåt innan. julbaket är ju snart uppätet som skull med till Jutis till helgen ^^
Och just ja, nu har jag och Susanne gjort klart våra hemligheter och hoppas de uppskattas ^^

Krams på mitt vanliga jag

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0