Utan förändringar kan inget bli annorlunda

Läste just en annan blogg där det skrevs om att folk förändras fort och i andras sällskap. Men visst är det så att folk förändras, men jag anser inte att jag har det. Jag kan bete mig olika bland olika folk, men är ändå samma gamla tjej som jag alltid har vart. Eller är jag inte de? Det är upp till er att bestämma om jag blivit någon annan än den jag alltid vart ^^

Men visst har denna person rätt. Vissa har verkligen förändrats och många pga nytt sällskap, både bra och dåligt sällskap... Men det är en del av livet, vi kan inte alla vara den vi är och man kan inte heller vara samma person som man var när man var barn. Andra vägrar växa upp, medan andra har alldeles för bråttom. :)



Jag anser att man ska vara glad för andras lycka. Men ibland undrar jag hur mycket tur en enda person kan ha, borde det inte vara mer fördelat mellan alla människor? ^^ Alltså, jag tycket det är lite orättvist att en del har allt och andra inget. (nu syftar jag inte på miljonärer och fattiga i afrika, det är så uttjatat..) Jag vill också lyckas och leva i lyx! Men jag får vänta på min tur, nån gång måste jag få tur i oturen.

puss o kram

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: denise

du är samma roliga söta miriam som alltid, och de gillas! :)

2010-12-13 @ 21:45:38
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0