Ta vara på dagen, fånga dagen.

Alltså, nått fel har ja! Jag vill int sova bort hela dagarna ändå gör jag det, det är fysiskt och psykiskt omöjligt för mig att stiga upp på mornarna... Och det är omöjligt att somna om nätterna. Jag är väl en såndär "nattuggla" som det så vackert kallas. Som helt enkelt måste leva ut sitt liv om nätterna ^^
Jag behöver ett jobb! Nånting som tvingar mig upp om dagarna, nånting att göra :)

Och just ja, jag behöver fortfarande en kattvakt under jul, bara över helgen! Nån som kan ta hand om mitt lilla barn ^^ Om ja kunde hade jag tagit med honom, men det går inte med tanke på allergier..

puss o kram

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: denise

Jag hade kunna ha han om de inte va för jag ska till adak under jul :)

2010-12-06 @ 18:24:36
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0