Ta tillfället i akt

Ojojoj, skärpning unga dam! Steg upp vid tretiden efter att ha blivit väckt tre ggr innan. Då vare bara att sätta igång med bakningen inför kvällen. Nästa vecka blir det nog nyttigt för våran del hoppas ja ^^

Snart blir det i sängs, måste upp tidigt.. Blir att stiga upp vid sju och sen tvinga i Mulle ett åksjukepiller för att sedan åka iväg över jul.. Kommer att sakna min lilla man :) Men som tur är det bara över helgen!
Så det blir träning på morronskvisten hade ja tänkt och sen besök av kusinvitamin, sen lunch med folket och sen drar jag. Drar för julefrid i det sköna Jutis hos världens finaste mormor. Kommer att bli skönt att få komma bort ett tag och se något annat än samhället :)

Krams

-önskar ibland att jag inte har så bråttom att bestämma mig, om jag bara hade väntat ett litet tag till... hjärtat tog som ett skutt och jag visste att jag gjort bort mig. Det var ju det här jag hade väntat på, men missade min chans. Men chanser brukar komma igen :)

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0