Ta inget förgivet

Det där med att måla hyllan idag gick inge bra. Man måste först få fram hyllan... Är det nånting min far är bra på så är det att spara på grejer! Under 254353834864 st bräder ligger hyllan jag behöver + att det står nå andra saker i vägen som jag faktiskt inte vet vad det är. Lite armstöd från nån gammal fotöjl, en träningsbänk, nå rör och en ofantlig hög av skrot helt enkelt. Ja, det blev som inte lätt att måla den där hyllan längre.. Men kanske efter ett handtag av min far så ska den nog ligga prydligt framme och redo att målas ^^

I väntan på att det handtaget skall göras så städar jag rummet, myser med min lilla man och funderar ut livets svåra gåtor.

Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0