Ta en dag i taget

Vilken dag! Iväg vid elva för att luncha med Susanne och sen iväg och göra våra hemligheter ^^ Det tog ungefär tre timmar innan vi ens börja för att vi fastna i att titta på gamla bilder. Jag säger bara: hahaha! Att de kan va så kul att se sig själv så liten, att man har sett ut sådär och tänka tillbaka på alla våra galna upptåg ^^ Ojojoj, vad jag saknar den gamla goda tiden.

Blev även bjuden på middag hos Susanne, tackar för den! Var riktigt god :) Sedan iväg till Adam för arbete! Vi målade på riktigt ordentligt och resultatet var inte att leka med! Riktigt kanon jobb gjorde vi :D
vi hann ju även med lite fika paus under arbetet och en promenad efter, innan hälften av gänget slockna ^^ En sov då iaf.. Men en underbar dag har jag haft! Längtar till jag skaffar eget hus som jag kan pyssla om ^^

Imorgon blir det förhoppningsvis utgång!

Krams på dagen

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0