Slå huvet på spiken ist för spiken på huvet

Efter en titt i garderoben insåg jag att jag äger mycket som är randigt ^^ Och till veckan kommer lite till som är randigt, bara för att fylla ut den lilla yta som finns kvar i varje garderob.. Varför kan inte taket i detta hus vara som i normala? Jag behöver en vettig garderob som är iaf 2m hög! Någon som känner sig manad att höja taket på morsfarsans hus typ 2m? ^^

När jag får min efterlängtade lägenhet (ja tar för givet att jag får en snart) så skall det finnas garderober! Om så jag måste vara utan säng så är det värt de, bara mina kläder får de bra ;) En ordentlig skogarderob skulle inte heller sitta fel.

Så... Kära tomten.
Om du anser att jag vart en snäll flicka så vet du vad jag önskar mig :$

puss o kram på kläder

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0