Om man inte vill något så gör man det inte

Går dagen var hhändelserik. Steg upp åtta för att träna och sen inse att jag inte hade något mer att göra förns på eftermiddan.. Iaf så blev det lunch med flickorna och Viktor, sen iväg att klippa håret som jag förövrigt blev nöjd med. Men det var mot kvällen saker hände. Syjuntan har tagit en ny nivå! Det var humor, argsinthet, glädje och kanske rent utav sorg ^^
Vi var tre tappra hjältar som började. Efter att två av dom andra rivit upp sitt för tredje gången så var dom på banan igen, jag rev upp en gång för att jag ändra mig ;) Men en av dem andra lyckades inte ändå och gav helt och hållet upp. Hon var helt enkelt inte ämnad för detta! Senare när huvudet började kännas tungt efter allt slit begav vi oss ut för att se var samhället bjöd på.

Idag hände det desto mindre. Steg upp för 30 minuter sen.... Vad hände?? Är trött som ett fån och vill gärna lägga mig igen. Men tar ist tag i syjuntan och försöker göra klart min skapelse!

Krams på de morronpigga

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0