Mycke är lite, lite är mycke

Jag gör det för att vinna, jag gör det för att komma frammåt, jag gör det för att lyckas, jag gör det bara för att jag vill och kan.



Färg. Alltså färg kan vara riktigt roligt! Har just målat naglarna rosa och det är faktiskt riktigt kul att titta på dom ^^ Känner bara, lite roar små. Ne, men helt seriöst. Att komma in i ett hus som är svart och vitt känns, strikt. Man törs som int röra nått, man ska vara seriös. Men om man däremot kommer in i ett hem där färger sprakar hit och dit och inget ser likadant ut så blir man glad. Man kan vara sig själv :)

Just nu är mitt rum vitt. Det är så tråkigt som det bara kan bli. Ne, jag har en orange matta, en ful matta, men det sätter lite färg på rummet iaf.
Jag har knappt nå julgrejer för det finns varken väggar eller ytor att hänga eller ställa nått på. Det finns en stjärna i fönstret och en burk med en tomte på som är full med godis, räddaren-i-nöden-burken.
Vilken julkänsla..? Undra om man skulle ha gått ner till förrådet och rota, se vad man hittar ^^
Eller så far jag ut och spenderar pengar på samhället!

puss o kram på sprakande färger

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0