Man ska inte ångra det man gjort, bara det man inte gjort

Känner att jag är lite seg av mig, men det gick just upp för mig att det var lite mer än ett år sen vi var på Malta. Jag och faktiskt den bästa klassen jag någonsin kommer att ha varit med :) Vi hade våra för och nackdelar, men vem har inte de!
Men iaf, ett år sen jag för första gången satte min fot i utlandet (om vi bortser Norge och Finland, jag anser att dom inte räkans) och jag gillade det faktiskt inte. Jag ville hem, jag tyckte det var en plåga att vara där, jag saknar det inte. Men trots det vill jag tillbaka, jag vill göra om allt för att se det ur en annan vinkel. Det var mycket som hände under just den månaden och jag mådde inte bra och under just denna vecka vi var där kom min bästa vän hem igen och jag ville vara där. Jag längtade bara hem...

Nu efter ett år så ångrar jag att jag kände sådär, jag hade ju kul! Jag har lärt mig att inte längta till saker, längta bort tid. Det var just vad jag gjorde med det tredje året på gymnasiet, jag längtade bort det och jag ångrar det. Jag vill tillbaka och ta tillbaka tiden! Jag vill umgås med dom finaste igen :) Jag var ju glad och jag hade kul! Varför gör man sånna dumma misstag och önskar bort en tid man aldrig får igen?

Jag får helt enkelt bara se fram emot klassåterträffarna och sitta där i mina tårar som jag tydligen har börjat med när jag får ett sånt där kärt återseende ^^

puss o kram på den finaste klass jag haft!







Det som har lättats från hjärtat
Postat av: denise

njamensi ;)

de är på justerverke på setra :) men vikarierar, så ha jobba hela helgen nu och de kom å ge mig kanske mot 4000 för 2 dagar ;) nä de är de inte, de ha jag fixa själv, farmor jobba där å tipsa dom å ringa mig, så lilla jag gick före ett tiotal killar som också vela va som vikarie ;) hehe ha jobba där nu ett par gånger :D

2010-12-05 @ 19:52:21
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: denise

jo jag hoppas som fan att jag få hoppa in hela tiden och får jobba, och helst att jag få fast jobb där! och då ska jag se efter hela tiden om de finns så du få hoppa in där ;) vi behöver mer tjejer där, bara jag å farmora där som tjejer haha :P

jag ha ju smöra in mig hos chefen nu och de bli troligen så jag få jobba mer ! haha han skrev sms me mig hela dagen haha och vi va typ 10 m ifrån varann å jobba hela tiden, ganska rolig chef ändå :p

2010-12-05 @ 21:57:13
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0