Man lär sig av sina misstag

Hemme igen efter en mycket trevlig jul och jag har iaf vart lite snäll i år :) Mycket mat och gott sällskap, spel och mycke nöje. Det kan inte bli bättre! Som mest blev det 30 personer och ca 8 hundar, eller en mer lik en häst. Bilder kanske kommer senare :)

Annars så mår jag räv... Jag har mått dåligt i över en vecka och jag misstänker laktos, men det är nå annat också. Har konstant ont i magen och så är de nå annat otrevligt som spökar.. Funderar på en tripp till sjukan, men har int tid, har int ork. Vill int veta allt som är fel på mig, för jag vet att jag har nått. Och så har jag en dålig dag, känner mig nere och trött, sitter och grinar fast jag inte vet varför jag gör det. Hoppas det nya året kan komma med en vändning :)

På tal om det nya året, vad händer då? Vet rent int vars jag ska ta vägen eller vad jag ska göra! Men troligtvis dyker det upp något :)

Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0