Man lär av sina misstag

Fick en chock när jag kom in i rummet, hade helt glömt bort att jag möblerat om ^^ Ibland undrar jag om jag äger ett minne eller om det bara är ett enda stort påhitt!

Såg just "ung och bortskämd" och jag måste säga att dessa föräldrar har ju något kraftigt fel! Inte konstigt att ungdomarna är som dom är. Och när en av tjejernas pappa bara blundar för sin dotters ointelligens undrar man vem av dem som är den osmarta.
Ajja, jag är glad över att jag haft en hård uppväxt! Ville jag har något så fick jag jobba för det och inte slapp man undan dammsugarn eller disken här inte. Kanske därför jag har ett sånt tvång av att alltid ha det så städat runt omkring mig? Är lite av en perfektionist, men inte allvarligt! ^^

puss o kram

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: denise

man bli lite galen av att folk förändras efter sällskapet dom är med, en kompis fick uppleva de ganska hårt. De va som om den personen gick från världens sötaste till värsta "rebell" bara över en kväll. Hon va inte direkt glad, och i chocktillstånd typ att en person kan påverkas så mycke av en annan.:S

2010-12-13 @ 21:40:38
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: denise

men som du skrev tidigare. De kan va bra med förändring för att komma vidare i livet, bara de är positivt så gillas de hur som helst i alla lägen, och inte att de blir en förändring så man börjar vara svinig som kompisen min fick uppleva :)

2010-12-13 @ 22:09:11
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0