Ingen vet när nytt blir gammalt

Gick inge bra med att ha en datorfridag ^^ Har så fruktansvärt tråkigt och efter att ha gjort allt som går att göra så åkte den fram en snärt så här på kvällskvisten innan IDOL. Jag hoppas starkt att Minnah åker ut, tycker att hon skulle ha åkt för längesen, men om man inte röstar så kan man inget styra :)

Idag har jag hunnit göra lite små saker. Vart på samhället och fixat med lägenhet (dock inte fått nån än), inhandlat ett gummiband + två stroppar, sytt dragsko längst ner på min jacka så nu ser jag inte ut som en gran eller vad jag nu ska likna det med ^^ Har även rengjort kattlådan, sytt fast knappar på en tröja, städa, fixat en tvättkorg (är alldeles för lat att gå ner i källaren hela tiden) och sen så kan ja inte komma på nå mer ^^

Vart sugen på att börja sy mina egna kläder :) Då får jag ju en modell på kläderna som jag vill ha, nått som passar mina mått ^^
Men känns som om det inte är som förr, nu är det ju dyrare att köpa typ än vad det var förr.. får vänta med det tills jag har inkomsten och en liten syhörna :)

puss o kram på symaskinen

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

minnah är ju bra ;p

2010-12-04 @ 19:01:41
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0