Ha inte bråttom, saker och ting sker när det är dags

Gud vad jag känner mig som världens bästa syster! Jag och min äldre bror for till min yngre bror och städade, diskade och allmänt gjorde det fint åt honom. Jag hoppas det uppskattas och det behövdes verkligen! Tror int vi är släkt egentligen, sådär sluskig är då inte jag ^^ Men fint blev det då och jag är nöjd med min insats och känner att jag plockar pluspoäng i att vara lillasyster !

Sen fick jag ett litet chockbesked idag! Ett bra sådant. Radiotjänst gav tillbaka 519:- och de är de bästa dom kunde göra efter vad jag har bråka med dom :) Och sen världens bästa besked, jag är av med lägenheten i kalix! Nu har jag helt och hållet flyttat tillbaka till Arvidsjaur ^^ Känns skönt att inte behöva bry sig något mer om den. Det är över, mitt gamla liv är helt borta nu.

Krams på Kalix och den vackra tid vi haft tillsammans!

Just ja, har en såndär infektion...inflamation... iaf nått som gör jävligt ont i fingret... och kunde då inte måla den nageln!
... vilka problem ^^

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0