Gör inte något som du själv inte vill

Är jag en heart-breaker rakt igenom?
Det är väl inte mitt fel om jag inte känner samma som en annan person känner. Jag får väl ändå vara trevlig? :) Och jag vet att jag kan vara väldigt flirtig i fyllan, men jag hoppar ju inte direkt i säng med alla för det. Fast jag har insett att jag kan såra både den ena och den andra genom att "luras"... Men sådan är jag, jag flirtar tills jag hittat den rätta. Fast mest menar jag att vara trevlig, tydligen alldeles för trevlig ^^

Iaf, kvällen igår var kanon! Hade hur trevligt som helst och som jag sa hela kvällen: det löser sig! Och javisst löste sig våra problem ^^ Var dock lite besviken på antalet personer på lappis, men det var ju som ingen speciell kväll så man kund väl int ha räkna med så mycket mer :)
Men i det stora hela hur kul som helst ^^

Ikväll hoppas jag det blir bio!
Krams på fulla lilla jag

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0