Det första man gör varje dag är att öppna ögonen

Vad är oddsen. Det börjar med att väckarn börjar tjuta klockan nio på morron, vid elva väcks man av telefonen och pratar ett tag så man kände sig någorlunda pigg. Man lägger undan telefonen och lyset slocknar än en gång... När klockan blev kvart i två tvingade jag mig själv att stiga upp.
Vad hände?

Jag vill vara en såndär allert morgon människa! Men jag har sånna fruktansvärda problem att stiga upp på morgonen om jag vet att jag inte har något viktigt att göra nån viss tid. Men när jag väl är uppe ur sängen är ja pigg som en mört. Vars är min levande väckarklocka som vägrar ge sig tills jag stigit upp?!

puss o kram på mornar som dessa...

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0