Det är aldrig någon annans fel

But it was not your fault but mine
And it was your heart on the line
I really fucked it up this time
Didn't I, my dear?... Didn't I, my dear?

Känner att jag vart hurtig idag! Ringt samtal två ggr (alltså viktiga), städa, gjort hemlisar med Surran, baka en plåt till med morotskaka och nu ska jag snart iväg och vara social :) Mycket nöjd att ens ha gjort nå idag ^^ Imorn väntas träning på morron! Sen städning hos bror som han så gärna ville ha hjälp med ^^ Tror han egentligen inte är kapabel till att bo själv, men han måst väl å lära sig nån gång ;)

krams på lilla mig

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

ahaa okej, ja jag får leta fram min motivation. Men tror nog att tränandet får ligga på hyllan tills jag är färdig med skolan, annars kommer det bli så jävla mkt.. men om du nån gång börjar fara på gymmet kan du ju höra av dig :)



nja det är bara en sak som jag är less på..

2010-12-21 @ 09:48:54
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0