Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Kom just på att det är Lucia idag och det är inte mindre än -25 grader på våran tomt! Tror inte det blir något luciatittande för mig idag, om nån inte vill att jag ska följa med, och jag tror inte heller att det blir någon promenad för min del heller idag, även om någon skulle fråga om ja ville följa ^^

Det är nästan skrettratande att stockholm har mer snö äv vi här uppe i norr. Vi har kallt över hela landet och man kan inte njuta av detta sköna land som vi har. Vad var det som hände? Vi som är känd för vårt snöiga vinterland och lite kyligare dagar är ett minne blott(?). Håller vi på att vända jordklotet upp och ner eller har vi bara ett oturs år när det gäller snön?

Jag hoppas starkt på att det vänder och att snön snart börjar komma fallandes från skyn och att graderna ökar så man kan vara ute och njuta!
puss o kram på vita vintrar

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

det ska ju tydligen bli den kallaste vintern på 100 år! så vi får nog vänta oss många dagar med kyla ;)

2010-12-14 @ 19:08:07
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0