Att uppleva är en upplevelse i sig

Have you heard the news today
I'm leaving town
I'm cashing out
This town's too small for me to stay
The time is now
I'm heading out
... and I´m out.
Under min nattliga promenad i natt så fick jag se mig ett rådjur ^^ Gu vilken längtan jag fick av det fria livet i Jutis! Den förmodligen bästa platsen som skapats på denna jord. Visst är folket lite av sitt eget slag i denna by, men den byn har sin charm. Det är så fritt. En tripp upp på fjället, en båttur på någon av sjöarna, en allmän skogspromenad. Och varför inte mata min mormors "hus"djur, rådjuren. ^^ Eller änderna, fåglarna, ugglorna eller vilket annat djur man vill.
Annars kan man uppleva naturens själva under, platsen där man ofta får se norrskenet, känna kylan bita i näsan och kinderna, känna värmen på fjälltoppen eller allmänt på sommarn. Man kan ju även ta en tripp till vårt kära grannland, Norge. Ja, man kan inte annat än gilla den plats :)

Jag älskar Jutis!

puss o kram

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0