Att ta sig vatten över huvet kan göra det svårt att andas

Ibland vill jag flyga, men jag har inga vingar..
..ist för att flyga, kan ja springa
ist för att springa, kan ja vandra..
.. varför vara sur när man kan vara gla.


Ja, så kloka var orden i låten jag hörde idag ^^ Höll då iaf på att skratta ihjäl mig på vägen hem från samhället. Det var en sån underbar melodi också!...

Har iaf haft full rulle hela dan och skjutsa runt farmor hit och dit. Spendera pengar fram och tillbaka, bestämt vad mormor skulle köpa till mig efter att hon envisat att hon måste. Blev även paketinslagning, hämta ett skåp till bror och vidare å hälsa på folk. Nu känner jag att jag int ska göra nått, utan slå igång en film och sen sova! Blir ju som sagt Skellefteå imorn med hela familjen tydligen för att inhandla några julklappar, hälsa på bror och så ska ja väl hinna unna mig själv nå ^^ Sen har ja ju även turen att Denise också ska dit och hoppas då på en lunch med henne och kanske smakråd på saker och ting!

puss o kram på speckat schema

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: denise

jaaa, kom å bli kul å få träffa dig :D va kommer å va där tidigt så vi kommer å va där så vi är där 10 då de öppnar :D

2010-12-09 @ 20:50:42
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: denise

Oja :D ja men du he bli ju perfekt! :)

2010-12-09 @ 21:05:47
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0