Att själv vara stolt över sig själv är större än om någon är det

Jag har funderat över det här med träning, och jag kommer bara fram till att jag verkligen inte vill! Men det känns som om jag måste... Ryggen säger snart upp sig, jag behöver bli lite strakare med tanke på vilket jobb jag vill ha och rumpan blir ju faktiskt mycket fastare och snyggare ^^
Men jag behöver helt enkelt motivation. Nån som drar iväg mig, nån som peppar mig. Men jag har ju iaf mina promenader som jag gärna tar, dock inte nu när ja känner mig sjuk, men annars. Det är väl iaf framsteg?

Jag tror helt enkelt att jag väntar med att ge mig hel hjärtat in i träningen tills jag får klartecken angående jobbet :)

puss o kram på de träningsvilliga

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

haha jag har samma problem, vill träna men har som ingen motivation eller ork till det ^^ förr var man ju duktig och träna på gymmet nån gång i veckan ;)

2010-12-02 @ 12:52:14
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/
Postat av: ida

jo de va ju trist, men skulle säkert vara roligare om man skulle få se nå resultat ;p



Jo de är bara att kämpa på, men det känns så j*vulst långt bort, men snart står man väll där i studentmössan :)

2010-12-02 @ 16:38:20
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0