Att orka är en stark vilja

Känner att det är mycke snack och lite verkstad i min vardag just nu! Jag måst banne mig komma på nått att göra  omdagarna, hitta ett f*bannat jobb! Imorn blir det AF, söka jobb (nu bryr jag mig så lite som det bara går vars ja jobbar) och allmänt göra nå, kanske köpa de sista julklapparna :)

Sedan har jag gett upp hoppet om en sak, eller jag orkar rent inte. Jag vill, men orkar helt enkelt inte. Det får dyka upp när det dyker upp. Orkar inte söka, orkar inte hoppas. Vill inte hamna i samma gamla misstag, därför kommer jag inte att se något på detta vis på ett bra tag.
Varför jag inte orkar är för alla lögner. Har inte nog med ork att bli förd bakom ljuset igen.. Kan inte ta mig tillbaka på fötterna lika snabbt nu mer, snubblar över samma misstag om och om igen.
Men vem vet, denna "sak" kanske dyker upp när ja minst anar det ^^

Annars så känner jag att min söndag är slut snart och ska lägga mig för att sova, efterlängtat!

puss o kram

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0