Att lyckas är en lycka, att misslyckas är en lärdom

Mormor kom på besök idag och stannar till imorn då jag får agera taxi :) Hon hinner inte mer än in så har hon pratat ihjäl en, men det är det som är charmen med denna kvinna ^^ Det är alltid lika kul att höra hennes historier, hon har alltid nått på upptåg. Denna kvinna kan aldrig sitta still helt enkelt!

Annars har jag fått se Adam och Matildas nya hus och hur sött som helst ^^ Väntar på att få se det när det är helt färdigt! Var också trevligt att jag fått en hörna i deras garderob! Det är mer än vad jag har här, så varför inte ;) Man vet aldrig, kanske ja kommer in och bosätter mig i garderoben ^^ För övrigt en mycket trevlig kväll och pratstund, mycke skvaller, de gillas ;)
Fick även träffa en riktigt katt, kanske måste ta dit Mulle så han lär sig hur man egentligen ska bete sig som katt ^^

Och som Erik sa, vi måste ta tillbaka förlorad tid! Jag har ju tydligen missa en massa ^^

puss o kram på mysfolket, gott kaffe å bulla vare också!

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0