Att köpa sig lycka är ingen riktig lycka

Kom hem just innan IDOL börja på tv från Skeåtown. Och jag vill lova att det olyckligtvis nog brann lika mycket i min plånbok som det gjorde i grannens hus tidigare idag. Stackars karl, har förlorat allt han äger... :/

Men annars så blev det mer julklappar till mig än vad det var tänkt. Var ju meningen att jag skulle köpa till alla andra ^^ Men nu har ja iaf uppdatera lite i underklädeslådan och lite baskläder och så har jag äntligen köpt ett smink med kvalité! Make-up store! (blev en dyr affär, men helt klart värt) Så nu kanske sminket sitter kvar hela dagen, eller åtminstone halva(?) :) Blir kanske att fara iväg en sväng mellan jul och nyår och inhandla lite mer som ja int hade råd med idag, om man nu har fått peninga vill säga ^^
Har även införskaffa mig en ny börs, men insåg att det var för tok för liten! Mina kort rymtes inte... Får väl lägga undan några som ja kanske inte använder just direkt nå ofta ^^
Fick även umgås med Denise nästintill hela dagen och det var väldigt trevligt! Hoppas vi träffas snart igen :)

Resten av kvällen blir slö. Ska se vem som vinner finalen och sen tror jag på att sova. Är sjukt trött! tror även att jag blivit laktosintolerat... Ska pröva en vecka utan mjölk och se hur ja mår då :) Vore ju kul att sluta vakna mitt i nätterna och må illa...

puss o kram på en lyckad dag

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0