Att inte våga är ett misstag

Nej. Vad är det ordet bra till egentligen? Tror jag ska helt enkelt sluta säga nej. Bättre man tackar ja till allt och ser vars det leder ^^ Kan ju som inte gå värre än fel.

Sova, sova, sova.. Ja, det är vad jag gjort idag. Så nu tänkte jag göra något åt det lilla som är kvar av dagen! Blir att måla en hylla (mest för att ha nå å göra), sen städa. Bara för att jag av nån underlig anledning har sand över hela golvet igen.. Jag märker vem som kommit hem igen ^^

Resten av dagen spenderar jag hemma! Orkar int fara nånstans. Ser just nu ut som om jag har en bakisdag: mjukiskläder, inge smink och bara håret i en tjovs för att få de ur vägen. Vacker med andra ord!
Men om jag ska hålla vad jag lovar så säger jag inte nej till nå erbjudande för kvällen, hoppas bara att det inte dyker upp nå ^^

Krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

haha de kan bli jobbigt i slutändan om man bara säger ja och inte kan säga nej ^^

2010-12-28 @ 16:19:36
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0