Att inte ta tillfället i akt kan vara ett livs misstag

Varför kan inte jag bli erbjuden ett vanligt jobb? Varför ska det antingen vara starta själv, au pair i ett annat land (jag är ju rädd för utlandet!!) eller nå annat likande? Jag vill ha ett vanligt 7-4 jobb, nått där ja vet vad jag ger mig in på, nått jag vet ja skulle klara av. Jag vågar helt enkelt inte nu, men ja kommer säkert ångra mig om jag inte tar tag i saken och provar. Men sån är tydligen jag, en feg liten tönt. :) Men vad har ja att förlora?...

fegisen säger, puss o kram

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: en glad prick :)

ett tips! Sök till högskolan, då har du något att erbjuda dem! :)

2010-12-07 @ 18:50:07
Postat av: Miriam

Du glada prick :) jag hade gjort de om skola fanns i mina valmöjligheter, men nu är det så att jag inte är ämnad för skola helt enkelt, därför blir det ingen mer skola för mig ^^ Iaf inte nu.

2010-12-07 @ 19:17:54
URL: http://baramiriam.blogg.se/
Postat av: B:

Hejhej :) Kirrade en ny blogg så kika gärna in :P



http://freespirited.devote.se

2010-12-08 @ 06:02:29
Postat av: en glad prick :)

Då förstår jag! Jag hoppas det löser sig för dig :)

2010-12-08 @ 15:25:27

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0