Att inte försöka är dömt misslyckat

Måste sluta äta skräp! Godis, poppcorn, chips. Ja, snask i all ära! Jag mår skit dåligt nu ^^ Man trycker och trycker i sig, tugga efter tugga och till sist säger magen stopp. Jag vill spy! ^^ Har enbart mig själv och beroende att skylla.
Hur står man emot något man verkligen tycker om? Hur håller man tassarna borta från något man inte kan sluta tänka på? Hur släpper man taget om nått som fångat ens intresse?

Som ni kanske märker handlar frågorna om så mycket annat. Men det är just så nu, jag kan inte hålla tassarna borta. Jag vill ta, hålla, smaka. Men jag vet att jag inte får, att jag inte kan. Det vore inte moraliskt rätt, eller det var väl fel ord, men jag kan inte. Man kan inte om den andre inte vill...
Måste få tankarna på annat! Måste stå emot det känslorna vill.

puss o kram

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: Bekhta

Detta eviga crap som man stoppar i sig ^^ att man inte kan bli immun mot det!

2010-12-07 @ 13:55:54
URL: http://thefighter.devote.se
Postat av: B;

haha det vore rena drömmen!



oj de mycket som har hänt de senaste månaderna, guy ishues^^ Han åkte till australien i 6 månader nu i oktober och väljer då han åkt, att säga alla de fina saker man ville höra tidigare. Och jag försöker ba bryta mig loss trots att jag tycker om han. 8 månaders historia på en mening ;)haha

2010-12-07 @ 15:03:01
URL: http://thefighter.devote.se

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0