Att avundas någon är att inte tro på sig själv

humm.. 1 december och än fattas julklappar. Är även många som fyller år just denna dag har ja upptäckt(?) Ja, grattis till dom ^^
Men första julklappen/klapparna ska ja väl kanske kunna inhandla i helgen om det nu blir att fara till Skellefteå. Vore bra för jag måste förnya mina underkläder. Av nån underlig anledning har rumpan växt?! Men jag vägrar tro det och säger att kläderna har krymt ^^ (den kan ju inte ha växt när jag har tappat i vikt?)
Iaf så känns det fräscht att ha nya underkläder!

Har vart iväg på en promenad till samhället idag, var ju bara -5 ute(!), och gjort några ärenden. Hade tänkt spendera lite pengar, men var alldeles för lat och det var nog bra det för spendera har ja inte råd med ^^

puss o kram på nya grejer

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0